S spletnim dnevnikom želim predstaviti svojo pot v svet naravoslovne fotografije in izkušnje deliti z vsemi, ki vas narava zanima. Vsem se zahvaljujem za morebitne komentarje in vprašanja.

ponedeljek, 27. oktober 2014

PROSNIK IN LUNJ

Tokrat sem prosnike poskušal ujeti  na Ljubljanskem barju. In tudi tokrat mi je na preži pred objektiv prišla dosti večja ptica - pepelasti lunj.


Pepelasti lunj je najbolj "robusten" med svetlimi lunji, med njegove najbolj opazne znake pa sodi pet prstov na krilih. Na daleč pa ga od rjavega hitro ločimo tudi po beli trtici in je edini svetli lunj, ki se pojavlja pri nas pozimi.


Potepal sem se po zahodnem delu Ljubljanskega barja, severo-vzhodno od vasi Bistra proti Ljubljanici. Na območju se nahajajo pretežno pašniki z zelo redkimi steblikami višjimi od 30 cm. Na začetku je s prosniki slabo kazalo, nato sem na robu pašnikov našel manjši vrtiček, ki je imel v ikebano zložene fižolovke, in na njih je posedal prosnik.


Postavil sem svojo prežo in čakal, tako kot to običajno počnem.


A prosniku je bila kar naenkrat bolj zanimiva povsem druga fižolovka, ki je bila seveda predaleč.


Prosnik je kmalu ugotovil, da je nevarnost "izginila" in se vrnil na svoje priljubljeno lovišče. Želel sem si fotografijo prosnika na kakšni bilki, a sem se moral zadovoljiti s poziranjem na fižolovki.

1 komentar: